• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ankara

Valilikler

T.C. KIZILCAHAMAM KAYMAKAMLIĞI
T.C. KIZILCAHAMAM KAYMAKAMLIĞI
T.C. KIZILCAHAMAM KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri Protokol Listesi Görev Yapmış Kaymakamlar Proje Ekibimiz Devam Eden Projelerimiz Tamamlanmış Projelerimiz İmza Yetkileri Yönergesi
  • KIZILCAHAMAM
    İlçemizin Tarihi İlçemizdeki Jeosit Alanları Jeopark İlçemizde Doğa Turizmi İlçemizde Kaplıca Turizmi İlçemizin Coğrafi ve Yeryüzü Şekilleri İlçemizde Nüfus Barajlarımız
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kamu Kurumları İletişim Bilgileri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
8
Mart2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Evrak Şefliği
    • Protokol Listesi
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Proje Ekibimiz
    • Devam Eden Projelerimiz
      • Ebruyla Soft Kumaş Üretimi
      • Kızılcahamama Hediyem Olsun
    • Tamamlanmış Projelerimiz
      • Gelin Tanış Olalım Projesi
      • Kızılcahamam Doğa ve Jeopark Kırsal Turizm Projesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • KIZILCAHAMAM
    • İlçemizin Tarihi
    • İlçemizdeki Jeosit Alanları
    • Jeopark
    • İlçemizde Doğa Turizmi
    • İlçemizde Kaplıca Turizmi
    • İlçemizin Coğrafi ve Yeryüzü Şekilleri
    • İlçemizde Nüfus
    • Barajlarımız
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Şefliği
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Kızılcahamam Huzurevi
      • Karayolları 42. Şube Şefliği
      • İlçe Milli Emlak Şefliği
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Kurumları İletişim Bilgileri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Çorum Gümüşhane ve Osmaniye'yle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri 58 İlde Aktif

30.01.2021
Vatandaşlarımızın numara ezberleme zorunluluğunu ortadan kaldıran ve acil durumlarda sadece tek bir numaradan 112‘den yardım isteyebilecekleri Yeni Nesil 112  Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı artmaya devam ediyor. Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’de hizmete başlayan merkezlerle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, 2021 Haziran ayı sonunda 81 ilde yaygınlaşacak.

 

Şubat Ayı Sonunda 70 İlde Faaliyet Gösterecek


Bakanlığımızca tüm acil çağrıların tek numara ve merkezden karşılanarak sevk ve koordine edilmesine sağlamak için hayata geçirilen Yeni Nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ülke genelinde yaygınlaştırma çalışmaları devam ediyor.  Bu doğrultuda geçen hafta Çankırı ve  Kilis’te hizmete başlayan 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ardından bu hafta da Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’deki merkezler hizmete başladı. Böylece 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, bu sayı 2021 Şubat ayı sonunda 70’e ulaşacak, haziran ayı sonu itibarıyla ise 81 ilde 112 Acil Çağrı Merkezleri hizmet vermeye başlayacak. 
 
 

4 Dilde Hizmet Veriliyor 

 
Ankara 112 Acil Çağrı Merkezi'nde İngilizce, Almanca, Arapça ve Rusça bilen uzman çağrı alıcılar vasıtasıyla 4 dilde hizmet veriliyor. Ayrıca yeni nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde engelli bireylere yönelik “engelsiz ulaşım” sağlanabiliyor. Yine E-çağrı entegrasyonu ile araç içi acil çağrı yapma özelliğine sahip araçlardan kaza anında yapılan otomatik çağrılar da 112 Acil Çağrı Merkezleri tarafından karşılanabiliyor. 
 

Yazılımda Yerli ve Milli Kaynaklar Kullanıldı


Bakanlığımızın koordinesinde acil çağrı numaralarının tek bir numarada birleştiği 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde yerli ve milli kaynaklar ile geliştirilen yazılım kullanılıyor.
 

2020 Yılında 88 Milyon 341 Bin Çağrı Geldi


Vatandaşımızın acil yardım çağrı merkezlerinin en büyük sorunu ise adres sorma, telefon deneme ya da sipariş verme gibi gereksiz yere meşgul etmeden kaynaklanıyor. 2020 yılında 112 Acil Çağrı Merkezilerine 88 Milyon 341 Bin 131 çağrı geldi. Bu çağrıların %66,27’sini ise asılsız çağrılar oluşturdu.
 
112 Acil Çağrı Merkezleri'ne asılsız ihbarda bulunan ve gereksiz yere meşgul eden 160 kişiye 63 bin 200 lira idari para cezası uygulandı.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Ankara Valiliği
  • Kızılcahamam MYO
Yenice Mahallesi Ankara Caddesi Hükümet Konağı No:1 Posta Kodu:06890 Kızılcahamam / ANKARA
0 (312) 736 10 03 - 0 (312) 736 11 02 (faks)